Ravena`s Mini boosters!

Started by Raven, December 30, 2022, 05:04PM

Previous topic - Next topic
December 30, 2022, 05:04PM Last Edit: December 30, 2022, 05:11PM by Raven
Hi! it's me Ravena,
I'm back with a small but impactful booster. Jean Grey now joins Wanda, as the characters can float while walking and stay still, thanks to boosters. This idea was originally proposed by me, as you don't see boosters like these on the forum! Ak2yny taught me how to do it and I am forever grateful. S2
For this to work you must take the two .igb files and add them to your actors folder, so jean gray can float too! thank you for caring and remember to always support the community. Azarath Metrion Zinthos!!

Olá! sou eu Ravena, estou de volta com um pequeno mas impactante booster. Jean grey agora se junta a Wanda, como as personagens que podem flutuar enquanto andam e ficam paradas graças a boosters. Essa ideia foi orginalmente proposta por mim, ja que nao se veem boosters como esses pelo forum! Ak2yny me ensinou como fazer e sou eternamente grata. S2
Para isso funcionar voce deve pegar as duas .igb files e adicionar na sua pasta de actors, assim, jean grey poderá flutuar tambem! obrigada pelo carinho e lembrem-se de sempre apoiar a comunidade. Azarath Metrion Zinthos!!

Mini- Booster´s link. https://www.mediafire.com/folder/arxs2961f1do3/Jean+Mini+Booster

Azarath Metrion Zinthos!!